Beste leden, ouders, oud-leden en sympathisanten,

De verhuis naar onze nieuwe lokalen is inmiddels een feit en een grandioos succes. Eigenlijk kunnen vele leden zich niet meer herinneren dat ze ooit ergens anders de scoutsvergaderingen hebben bijgewoond. Het lokaal werd inmiddels ook reeds uitvoerig ingehuldigd onder immense belangstelling van ouders en sympathisanten. Zoals jullie weten, konden onze nieuwe lokalen worden gebouwd dankzij subsidies van Toerisme Vlaanderen en de Stad Antwerpen en dankzij onze gulle gouden en zilveren bouwers. De verkoop van vele flessen wijn heeft ook een aardige duit opgebracht. Maar de rekening is echter nog niet vereffend.

Vandaar onze hernieuwde oproep om wijn aan te kopen ter sponsoring van de nieuwe lokalen. Met veel plezier kunnen wij jullie meedelen dat wij, met de zomer in aantocht, ons aanbod hebben uitgebreid en aangevuld onder meer met een rosé voor warme zomeravonden. In samenwerking met Magnus kunnen wij U dan ook niet minder dan drie witte wijnen, drie rode wijnen, één rosé en één cava aanbieden. U vindt als bijlage de infofiches en de prijslijst.

U kan vanaf nu per 3 of 6 flessen bestellen per mail (wijn21@gmail.com). Na betaling op rekeningnummer van de 21ste Scouting LO BE28 7310 1664 0020 met vermelding van “wijnverkoop + naam + wijnkeuze en aantal flessen” kan de wijn bij ondergetekenden worden opgehaald.

Wij wensen U alvast een warme zomer toe!

Beste groeten,
Guy Timmerman